Stichting Christian Children

Bent u ook zo begaan met kinderen?

Werkwijze

De financiële sponsoring:

Een sponsor machtigt zijn of haar bank om maandelijks (vóór de betreffende maand) een bepaald bedrag (€ 23,00) af te schrijven van de rekening ten gunste van SCC voor zijn of haar adoptiekind. Eén keer per kwartaal stort de penningmeester het totaalbedrag in euro’s via het internationaal betalingsverkeer op de rekening van Christian Children Manila. Per e-mail wordt de onderbouwing van het totaalbedrag verzonden. In de Filippijnen wordt het bedrag opgenomen in Peso’s. Per kwartaal volgt vanuit de Filippijnen een ‘financial report’, waarmee de onderbouwing van de uitgaven in de Filippijnen wordt gewaarborgd. Welke kosten worden betaald? Kosten voor kleding (uniform op basisschool), boeken, schoolgeld, etc. en soms transportkosten.

hoe werkt scc

Nb. In het belang van het kind is een duurzame ondersteuning gewenst. Wanneer deze ondersteuning tussentijds ophoudt, heeft dit gevolgen voor het traject dat we voor het gesponsorde kind hebben uitgestippeld. Overweeg daarom zorgvuldig of u een dergelijke verplichting aan wilt en kunt gaan.

Giften, donaties, legaten.

SCC garandeert dat 100% van de sponsorgelden, dus elke euro, van de sponsorouder(s) aankomt op de plaats van bestemming totdat het doel is bereikt. Dit ligt vast in de statuten van de stichting. Er blijft dus niets aan de strijkstok hangen!

Kosten, die er uiteraard zijn, worden betaald uit donaties, etc. Zonder donateurs zou SCC niet bestaan en zijn prachtig doel kunnen bereiken. Daarom hebben we hen nodig. Er zijn veel mensen die de maandelijkse bijdrage van een adoptie niet kunnen opbrengen, maar onze stichting ondersteunen met een lager, maar wel maandelijks bedrag. Wilt u ook onze stichting ondersteunen? Dan kunt u daarvoor uw bank machtigen maandelijks een bepaald bedrag te storten op de rekening van SCC. En dat kan al vanaf 1 euro.

Machtigingsformulier Automatische Incasso

(Download formulier)